Hoteli
Luksuz stvara emocije. Fraza “emocionalna veza” se učestalo ponavlja u razgovorima među hotelijerima u kontekstu pružanja usluge, te šta hotelijeri dodatno mogu da učine za svoje goste kako bi se ta veza i ostvarila i učvrstila.
Globally known for our ability to handle every last detail of our customers’ particular logistics and forwarding needs, TransCargo’s Special Services team takes care of all your logistics.
Luksuz stvara emocije. Fraza “emocionalna veza” se učestalo ponavlja u razgovorima među hotelijerima u kontekstu pružanja usluge, te šta hotelijeri dodatno mogu da učine za svoje goste kako bi se ta veza i ostvarila i učvrstila.
Stimulacija čula mirisa je bitan marketinški alat velikog potencijala budući da omogućava uspješniju promociju proizvoda, bolje pozicioniranje brenda, te razlikovanje od konkurencije korištenjem ekskluzivnijih mirisa koji kupcima duže ostaju u pamćenju.
Estetika, ambijent i raspored prostorija za ručavanje značajno utiču na stepen zadovoljstva gostiju. Značajan broj studija je takođe pokazao da je neophodno učiniti ambijent prijatnijim i inovativnijim da bi se obezbijedio uspjeh kompanija kao i samih restorana.
Mnogi posjetioci kazina preferiraju prestižnu sliku brenda kazina. Iz tog razloga, kazina troše velike iznose novca kako bi dostigli taj prestižni osjećaj te sliku brenda.
Luksuz stvara emocije. Fraza “emocionalna veza” se učestalo ponavlja u razgovorima među hotelijerima u kontekstu pružanja usluge, te šta hotelijeri dodatno mogu da učine za svoje goste kako bi se ta veza i ostvarila i učvrstila.
Stimulacija čula mirisa je bitan marketinški alat velikog potencijala budući da omogućava uspješniju promociju proizvoda, bolje pozicioniranje brenda, te razlikovanje od konkurencije korištenjem ekskluzivnijih mirisa koji kupcima duže ostaju u pamćenju.
Estetika, ambijent i raspored prostorija za ručavanje značajno utiču na stepen zadovoljstva gostiju. Značajan broj studija je takođe pokazao da je neophodno učiniti ambijent prijatnijim i inovativnijim da bi se obezbijedio uspjeh kompanija kao i samih restorana.
Luksuz stvara emocije. Fraza “emocionalna veza” se učestalo ponavlja u razgovorima među hotelijerima u kontekstu pružanja usluge, te šta hotelijeri dodatno mogu da učine za svoje goste kako bi se ta veza i ostvarila i učvrstila.
Stimulacija čula mirisa je bitan marketinški alat velikog potencijala budući da omogućava uspješniju promociju proizvoda, bolje pozicioniranje brenda, te razlikovanje od konkurencije korištenjem ekskluzivnijih mirisa koji kupcima duže ostaju u pamćenju.
Luksuz stvara emocije. Fraza “emocionalna veza” se učestalo ponavlja u razgovorima među hotelijerima u kontekstu pružanja usluge, te šta hotelijeri dodatno mogu da učine za svoje goste kako bi se ta veza i ostvarila i učvrstila.
Stimulacija čula mirisa je bitan marketinški alat velikog potencijala budući da omogućava uspješniju promociju proizvoda, bolje pozicioniranje brenda, te razlikovanje od konkurencije korištenjem ekskluzivnijih mirisa koji kupcima duže ostaju u pamćenju.
Estetika, ambijent i raspored prostorija za ručavanje značajno utiču na stepen zadovoljstva gostiju. Značajan broj studija je takođe pokazao da je neophodno učiniti ambijent prijatnijim i inovativnijim da bi se obezbijedio uspjeh kompanija kao i samih restorana.
Mnogi posjetioci kazina preferiraju prestižnu sliku brenda kazina. Iz tog razloga, kazina troše velike iznose novca kako bi dostigli taj prestižni osjećaj te sliku brenda.
Stvaranjem izvanrednog iskustva pacijenta korištenjem ambijentalnog mirisa kao i umirujućih muzičkih tonova značajno doprinosi manjem otkazivanju termina, kao i pružanje osjećaja smirenosti i udobnosti.
Ambijentalni miris je moćan alat koji pomaže u kancelarijama i korporativnim zgradama da se stvori atmosfera koja pokreće produktivnost.
Luksuz stvara emocije. Fraza “emocionalna veza” se učestalo ponavlja u razgovorima među hotelijerima u kontekstu pružanja usluge, te šta hotelijeri dodatno mogu da učine za svoje goste kako bi se ta veza i ostvarila i učvrstila.
Stimulacija čula mirisa je bitan marketinški alat velikog potencijala budući da omogućava uspješniju promociju proizvoda, bolje pozicioniranje brenda, te razlikovanje od konkurencije korištenjem ekskluzivnijih mirisa koji kupcima duže ostaju u pamćenju.
Estetika, ambijent i raspored prostorija za ručavanje značajno utiču na stepen zadovoljstva gostiju. Značajan broj studija je takođe pokazao da je neophodno učiniti ambijent prijatnijim i inovativnijim da bi se obezbijedio uspjeh kompanija kao i samih restorana.