Mirisni marketing

Ambientum > Mirisni marketing

Mirisni marketing

Mirisni ili ambijentalni marketing je tip podsvjesnog marketinga koji cilja na čulo mirisa kod kupaca, samim tim i na emocionalni aspekt ugođaja. To uključuje širenje strateški odabranih mirisa na različitim lokacijama u vašem poslovnom prostoru. Glavni cilj mirisnog marketinga je stvoriti nezaboravno, prijatno iskustvo kupovine i povećati prodaju.

Istraživanja pokazuju da vizualno prisjećanje slika pada na oko 50% nakon samo tri mjeseca. Sa druge strane, ljudi mogu da se sjete mirisa sa 65% tačnosti nakon cijele godine. Takođe, studije ukazuju da 75% naših emocija generisanih svakog dana su upravo zbog čula mirisa, što čini mirisni marketing ključnim za povećanje prodaje u prodavnicama.

Poslovni prostori

ponajviše maloprodajni, imaju mnogo aspekata da razmotre prilikom kreiranja prave atmosfere koja odgovara proizvodima koje prodaju. Lokacija, dekor, uniforme zaposlenih, osvjetljenje, temperatura, muzika, i sve više, mirisi, sve pomenuto se kombinuje kako bi se stvorilo impresivno iskustvo brenda. Razmislite o nekim najpopularnijim maloprodajnim lancima i shvatićete da mnogi od njih akcentuju sam ugođaj u prostoru.

Kompanija AMBIENTUM Vam pomaže u baš tome, stvaranju pozitivnog ugođaja u prostoru pomoću podsvjesnog marketinga koji uključuje interni radio i mirisni sistem. Raspolažemo sa preko 200 različitih parfema, njemačkog proizvođača Givaudan. Prilikom aromatizacije poslovnih prostora koristimo profesionalne raspršivače mirisa svjetski poznatog brenda SCENTLINQ PRO, čiji smo ekskluzivni zastupnik za Bosnu i Hercegovinu. Naši uređaji koriste tehnologiju suvog zraka koja raspršuje mirise bez sprejeva, aerosola ili zagrijanih ulja. To znači da se ne morate brinuti o masnom talogu na podu ili oštećenoj robi.

Zainteresovani ste za neku od naših usluga?